מה זה רייזאפ?

אתם כל הזמן שומעים את המילה רייזאפ ולא בדיוק מבינים על מה מדובר? אתם יודעים שזה קשור לפיננסים ואם היה לכם כוח להתעמק הייתם קוראים, אבל בדיוק לשם כך התכנסנו – כדי שתכירו במילים פשוטות וברורות את הסטארט אפ שיסביר לכם איך אפשר לחסוך כסף, ולא מעט. העיקרון הוא פשוט, כל אחד יכול לעשות את זה מכל מקום, בכל תקציב ובכל זמן, הנה ההסבר התמציתי לעניין.

איך זה עובד?

תמיד חלמתם שתהיה מערכת שדואגת לכם ממש כמו יועץ פיננסי אישי אבל יותר דיגיטלי? יש מי שחשבו שזה רעיון מצוין ולקחו את זה צעד אחד קדימה והקימו את רייזאפ – סטארט אפ כחול לבן שמלמד איך אפשר לחסוך כסף. אתם נרשמים ומספקים גישה לנתונים הפיננסיים שלכם והמערכת ממפה את ההוצאות וההכנסות שלכם במהלך שישה חודשים. בכל אותו זמן עומד לרשותכם נציג מקצועי ואנושי מטעם המערכת, שיספק לכם הנחיות לחיסכון חודשי מידי. אם יש לכם שאלה מקצועית על תפעול האפליקציה – יש לכם מענה, אם אתם רוצים לדעת איפה אתם יכולים לחסוך בהוצאות – גם יש לכם מענה.

להיות ערים להוצאות

מדובר במערכת הראשונה והחלוצה בתחום המלמדת איך אפשר לחסוך כסף. הבחירה בממשק נוח מאוד אותו כל אחד ואחת יכולים להפעיל מהמחשב כנראה הייתה הבחירה החכמה של המפתחים, שכן רבים פשוט רוצים לראות מול העיניים שלהם איך נראות ההוצאות החודשיות, באופן שהם יוכלו להבין.

כבר משלב ההתחברות אפשר לחוש את הידידותיות של המערכת וכאמור לאחר הכנסת אותם פרטים ראשוניים, ניתן לראות את ההוצאות על פי קטגוריות וגם אפשר לעשות שינוי וטיוב של חלק מהנתונים ופשוט ללמוד איך אפשר לחסוך הרבה מאוד כסף בהוצאות החודשיות שלפעמים נראות לנו יום יומיות ומחייבות אבל לא – אפשר לחסוך בהן לא מעט.

ההבדל בין רייזאפ לפתרונות אחרים

יש הבדל אחד משמעותי בין רייזאפ ובין כלים אחרים המלמדים איך אפשר לחסוך כסף והוא שירות הלקוחות. המענה גמיש מאוד, הוא מוענק בוואטסאפ ובמייל וגם קיימת קהילת לקוחות גדולה במיוחד במסגרתה ניתן לשאול שאלות ולקבל ידע רב על ניהול ההוצאות ובכלל בהתנהלות עם המערכת.

אמנם המערכת עולה כסף, אך החודש הראשון לא, וגם כשתשלמו – זה לא יהיה קרוב לסכומים שידרשו מכם בשוק החופשי על שירות שמלמד איך אפשר לחסוך ובליווי של בעלי המקצוע המוסמכים לכך מהתחום. רק תקראו איזה ביקורת רייזאפ מקבלת ממומחים בתחום ותבינו שאת הראש כדאי לפתוח, מומלץ גם להתנסות, כי אם לא היו חלוצים שמאמינים, איפה היינו היום בלי הוויז, בלי הוואטסאפ, בלי הפייסבוק ובכלל – בלי כל מה שהופך את החיים שלנו להרבה יותר פשוטים.

אז עכשיו כשאתם מבנים איך אפשר לחסוך – איך אפשר שלא להשתמש במערכת שמשנה את עולמם של מאות אלפי אנשים?

לחסוך כסף

לחסוך כסף

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לנכסים דיגיטלים

בין אם אתם מחפשים לקנות או למכור נכסים דיגיטליים, יש לנו את המומחיות והמשאבים לסייע לכם בכל שלב. אתם יכולים לסמוך עלינו שנספק לכם את השירות הטוב ביותר לצרכים שלך.