איך להגדיל טראפיק לאתר העסקי ב 5 פעולות פשוטות

כל בעל עסק רוצה להגדיל טראפיק לאתר שלו – תנועת גולשים שנכנסים לאתר, היא קצת כמו תנועה של לקוחות שנכנסים לחנות. אז בטוח שתרצו להגדיל.

אבל מה זה בדיוק טראפיק? איך יוצרים טראפיק טוב ואיך מגדילים את תנועת הגולשים באתר שלכם, כך שהוא גם יהיה הרבה יותר משתלם מבחינה עסקית?

המשמעות של טראפיק בעולם של שיווק דיגיטלי

כשאומרים טראפיק במונחים של שיווק דיגיטלי, הכוונה היא לכמות הגולשים שנכנסים לכם לאתר – בין אם הם מבקרים בפעם הראשונה או חוזרים לביקורים נוספים.

טראפיק יכול להיות כניסה קצרה לאתר שלכם ויציאה מיידית, או גולשים שנכנסים לאתר ונשארים בתוכו זמן רב – עוברים בין עמוד לעמוד, קוראים את האודות שלכם או משוטטים בין מוצרים בחנות הדיגיטלית שלכם, צופים במדריך וידאו מקצועי שצילמתם או פשוט מתעניינים במה שיש לכם להציע.

בעיקרון, ככל שיש לכם יותר טראפיק באתר העסקי, כך יש לכם פוטנציאל גדול יותר למכור מוצרים ושירותים, לבנות קהל נאמן, לרכוש לקוחות חדשים ולשמור על קשר ארוך טווח עם לקוחות קיימים וגם לשפר את הדירוג בגוגל!

לכן גם יש הבדל בין טראפיק איכותי לבין טראפיק פחות איכותי – כי כשאתם משקיעים כל כך הרבה מאמצים ומשאבים להביא טראפיק לאתר שלכם, אתם גם רוצים שיהיו לזה תוצאות:

  • גולשים שנכנסים ומשאירים לכם פרטי קשר
  • גולשים שמתקשרים אליכם או שולחים הודעה דרך האתר
  • עסקאות רכישה שנסגרות בתוך האתר
  • הזמנת שירותים דרך האתר
  • בקשות להצעת מחיר ועוד.

5 דרכים אפקטיביות להביא תנועה לאתר העסקי

הדרך הכי טובה להביא טראפיק לאתר עסקי תלויה בכם – מה התקציב שלכם, כמה סבלנות יש לכם ואיך אתם מעדיפים לעבוד. הנה האפשרויות הכי בולטות:

קידום אורגני בגוגל

כשאתם עושים קידום אורגני, אתם בונים לעצמכם מוניטין על ידי פעולה לטווח ארוך. זה עשוי לקחת יותר זמן לעומת קידום ממומן, אבל זה גם מחזיק מעמד לזמן רב יותר.

קידום אורגני למעשה בונה לכם מוניטין לא רק אצל הגולשים, אלא גם אצל גוגל, כי המוניטין שלכם גורם להרבה אנשים להיכנס לאתר שלכם כדי לקבל תשובות או מידע ואז גוגל מקדם לכם את האתר ונוצר מעגל של קידום אורגני שמזין את עצמו.

שיווק דיגיטלי עם קידום ממומן

קידום ממומן יכול לעבוד לטובתכם אם אתם צריכים לידים כאן ועכשיו, אם אין לכם סבלנות לעשות קידום אורגני בעצמכם, או שאין לכם תקציב לשלם לחברת שיווק דיגיטלי שתעשה את זה בשבילכם.

אבל יש תנאי חשוב להצלחה – קמפיין ממומן יכול להצליח רק אם הוא בנוי טוב, מטורגט לאנשים הנכונים ויש בו קופירייטינג מעולה.

קידום עסקים ברשתות חברתיות

קמפיין ברשתות חברתיות לצורך קידום עסקים יכול להיות רעיון מעולה.

רק חשוב גם כאן לעשות עבודה מסודרת, להבין את הכללים של פייסבוק, או אינסטגרם, או טיקטוק ולמעשה ללמוד באופן ספציפי את הפלטפורמה שבה הקהל שלכם נמצא, כדי שתוכלו לבנות קמפיין אפקטיבי ולמשוך הרבה תנועה לאתר.

מיתוג עסקי שאי אפשר להתעלם ממנו

מיתוג עסקי שמביא טראפיק לאתר הוא מיתוג נכון של עיצוב האתר, של העסק עצמו ושל כל הפרסומים הקשורים – בין אם זה רשתות חברתיות, פרסומת ממומנת ואפילו תמונה.

כשיש לכם מיתוג עסקי טוב, אתם יותר מעניינים בעיני הגולשים וזה נותן להם עוד מוטיבציה להיכנס לאתר ולראות מה חדש אצלכם.

כדי להשיג מיתוג טוב, צריך להשקיע בתוכן ובנראות של האתר, ליצור עיצוב יוצא דופן, שפה ייחודית ועוד.

אופטימיזציה לאתר

אולי לפני כל פעולה אחרת – חשוב לעשות לאתר שלכם אופטימיזציה. למה?

כי זה כמו לסדר את החנות לפני שפותחים אותה ללקוחות:

אתם רוצים שהאתר יהיה כמה שיותר אטרקטיבי, כמה שיותר נגיש, נוח לגלישה, עם טעינה מהירה, עם אבטחה מעולה ובלי תקלות, שיגרמו לגולשים לצאת ולחפש אתר אחר.

את כל זה אפשר לעשות עם אופטימיזציה מקצועית.

למדוד את איכות הטראפיק לאתר שלכם

גם אחרי שגולשים מתחילים להגיע בהמוניהם, מומלץ לעשות ניתוח והסקת מסקנות על איכות הטראפיק: לבדוק כמה מהגולשים מוכנים לסגור עסקה, להשאיר פרטים, או להתקשר.

כלים איכותיים של מעקב וניתוח יעזרו לכם לשפר את האיכות של הטראפיק ולשמר את ההישגים הטובים שכבר יש לכם.

למשל:

  • איזה אחוז של גולשים יצאו מהאתר אחרי הדף הראשון?
  • כמה זמן ממוצע כל גולש נשאר אצלכם באתר?
  • כמה דפים באתר הוא ראה לפני שיצא?
  • כמה גולשים נכנסו לאתר לעומת כמה גולשים השאירו פרטים, התקשרו או ביצעו רכישה?

כל המידע הזה יעזור לכם להבין אם אתם עושים את הפעולות הנכונות של שיווק דיגיטלי, אם יש לכם מיתוג עסקי נכון ואם אתם בדרך הנכונה להגדיל לא רק את הטראפיק, אלא גם את אחוזי ההמרה.

חברת ליעד פתרונות פרסום מתמחה בשיווק דיגיטלי לעסקים, מיתוג וקידום – עם שפע של ניסיון בעולמות הברנדינג, דיגיטל מרקטינג, SEO וכל הכלים שאתם צריכים כדי להגדיל אחוזי המרה ולהפוך את האתר שלכם לנכס דיגיטלי מצליח.

בואו לבקר באתר שלנו ולגלות איך אנחנו עושים את זה 😉

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לנכסים דיגיטלים

בין אם אתם מחפשים לקנות או למכור נכסים דיגיטליים, יש לנו את המומחיות והמשאבים לסייע לכם בכל שלב. אתם יכולים לסמוך עלינו שנספק לכם את השירות הטוב ביותר לצרכים שלך.