מה זה נכס דיגיטלי מניב? הדרך שלכם להכנסות מהעולם החדש

מה זה נכס דיגיטלי

שתפו את הפוסט

Share on facebook
Share on linkedin
Share on whatsapp

חברת Digital Assets עוסקת בתחום הנכסים הדיגיטליים המניבים. תחום הנכסים הדיגיטליים הוא יחסית חדש, ולכן הרבה מתעניינים שואלים אותנו מה זה בעצם "נכס דיגיטלי"?

כדי לענות על השאלה מה זה נכס דיגיטלי, כדאי לפרק את המונח הזה לשתי המילים שמרכיבות אותו: "נכס" ו-"דיגיטלי".

נכס: בגדול, נכס זה רכוש או קניין. נכס זה משהו משמעותי ששייך לנו. רובנו מכירים את המונח "נדל"ן", שמשמעותו נכסי דלא-ניידי, כלומר נכסים שאי אפשר לטלטל אותם, והכוונה היא כמובן קרקעות או מבנים. 

נכס הוא משאב שיש לנו שליטה עליו. כל אדם שלמד כל חייו והתמקצע בתחום מסוים – הידע שלו הוא נכס. שלט הפרסומת הענק שראיתם כשנסעתם באיילון? זה גם נכס!

דיגיטל: למונח הזה יש הרבה פירושים, אבל אנחנו נתייחס לנפוצים בהם. כשאומרים דיגיטל, בדרך כלל מתייחסים לעולם של האינטרנט ושל הרשתות החברתיות.

לצורך העניין, כשאנחנו אומרים דיגיטל, אנחנו לא חושבים על עיתון מודפס. לעומת זאת, אתר האינטרנט של אותו עיתון בהחלט נכנס לקטגוריה הזאת. 

אז מה זה נכס דיגיטלי בעצם?

אז עכשיו, אחרי שהבנו מה זה "נכס" ומה זה "דיגיטל", אפשר לחבר את המונחים האלה יחס ולענות על השאלה מה זה נכס דיגיטלי.

נכס דיגיטלי זה משאב שיש לנו שליטה עליו, והוא נמצא בעולמות של האינטרנט. מה הכוונה? אתרי אינטרנט הם נכסים דיגיטליים. חשבונות פייסבוק – גם כן. ערוצי יוטיוב, פרופילים באינסטגרם, אפליקציות ועוד ועוד ועוד.

בעולם של נכסים דיגיטליים, אפשר לערוך חלוקה ברורה לנכסים דיגיטליים פשוטים, ונכסים דיגיטליים מניבים. מה ההבדל ביניהם? ההבדל הוא שנכס דיגיטלי מניב מייצר הכנסות לבעלי הנכס, ונכס דיגיטלי רגיל – לא. 

דוגמאות של נכסים דיגיטליים מניבים:

אתר אינטרנט: ישנם אתרים רבים שמייצרים הכנסות בכל מיני דרכים. חלקם מייצרים לידים לעסקים, אחרים מוכרים מוצרים, ויש כאלה שגם מייצרים הכנסות מפרסומות. 

אפליקציות: גם אפליקציות יכולות ליצור הכנסות ממש כמו אתרים.

דף פייסבוק \ פרופיל אינסטגרם: שמעתם פעם על אחת קים קרדשיאן? היא עושה מלא כסף מכל פוסט שהיא מעלה באינסטגרם. גם רונלדו אגב, עושה יותר כסף בדיגיטל מאשר במגרש.

הסוף ליצירת הכנסות מנכס דיגיטלי הוא טראפיק. הכוונה היא האנשים שיוצרים אינטרקציה עם הנכס הדיגיטלי הספציפי. 

כך לדוגמא, אתר שיש לו מיליון גולשים בחודש, יכול לייצר הכנסות יפות מפרסומות בלבד. אבל גם אתרים עם הרבה פחות כניסות יכול לייצר הכנסות. 

לדוגמא, אתר שעוסק בתחום של משכנתאות יכול לייצר הכנסות גם אם יש בו מעט גולשים יחסית, בזכות העובדה שמשכנתא זה מוצר יקר. אם האתר מצליח לגרום למספר גולשים להשאיר פרטים מתוך תקווה שהם יוכלו לקבל ייעוץ משכנתא – כל ליד כזה (פרטים של לקוח פוטנציאלי) יכול להיות שווה מאות שקלים.

איזה נכסים דיגיטליים יש ל-Digital Assets?

החברה שלנו מקימה, מקדמת ומשכירה נכסים דיגיטליים בתחום ה"Lead-Gen" (ייצור לידים). למעשה, אנחנו מקימים אתרי אינטרנט לבעלי מקצוע גנריים בארצות הברית, לדוגמא "בונה בריכות בפילדלפיה".

את האתר הזה אנחנו מקדמים בתוצאות החיפוש, כדי שכל מי שנמצא בפילדלפיה ומחפש בגוגל "בונה בריכות", יגיע לאתר שהקמנו, וישאיר בו פרטים.

ברגע שהאתר מגיע למקומות הראשונים בגוגל ומתחיל להכניס לידים (=לקוחות מתעניינים) – הוא כבר שווה כסף. בשלב הזה אנחנו מוצאים בעל מקצוע רלוונטי, כגון חברה להקמת בריכות שפועלת בפילדלפיה, ומשכירים לו את האתר. 

הנכסים הדיגיטליים של Digital Assets מייצרים הכנסות לשלושה גורמים:

א. בעל המקצוע: אותו בונה בריכות בפילדלפיה נהנה מזרם שוטף של לקוחות מתעניינים, שמגיעים אליו בזכות האתר שהשכרנו לו. 

ב. הלקוחות שלנו: האתר שהושכר לאותו בעל מקצוע נבנה עבור לקוח שלנו, ששילם עליו. הוא נהנה מדמי השכירות של האתר, שמתקבלים מאותו בונה בריכות. 

ג. אנחנו: מכיוון שאנחנו עושים את כל העבודה השחורה, מקימים, מקדמים ומוצאים שוכרים וממשיכים לעבוד בכל עת על האתר כדי שישמור על המקום שלו בתוצאות החיפוש – אנו שותפים ברווחים שלו וחולקים אותם יחד עם הלקוחות שלנו. 

כך אנחנו מצליחים להגיע למצב של רווח לשלושה גורמים מכל נכס דיגיטלי שאנחנו מייצרים. 

אם אתם רוצים להיות בעלים של נכס דיגיטלי מניב, שמייצר לכם הכנסה פסיבית בכל חודש, לחצו על הכפתור למטה, השאירו את הפרטים שלכם והצטרפו לקהל הלקוחות של Digital Assets, שנהנים מדמי שכירות על אתרים של בעלי מקצוע בארצות הברית. 

קבל את כל הפרטים על נכסים דיגיטלים מניבים

כדאי לקרוא גם...