סוגי נכסים דיגיטליים שיכולים לייצר לכם הכנסה פסיבית: יתרונות וחסרונות

סוגי נכסים דיגיטליים
ישנם סוגים רבים של נכסים דיגיטליים, ולכל אחד יש את היתרונות והחסרונות שלו. איזה מהם מתאים לך?

שתפו את הפוסט

Share on facebook
Share on linkedin
Share on whatsapp

מי שכבר מכיר את ההזדמנויות הקיימות בדיגיטל, יודע שישנם המון סוגי נכסים דיגיטליים שיכולים לייצר הכנסה פסיבית בדרך אחת או בדרך אחרת.

מי שפחות מכיר את התחום הזה – יוכל להכיר את הסוגים השונים שיפורטו במאמר הזה.

לנוחיותכם, פירטנו את היתרונות והחסרונות של הסוגים השונים של הנכסים הדיגיטליים. על ידי הכרת היתרונות והחסרונות, תוכלו להבין איזה נכס מתאים לכם יותר.

אחרי ההקדמה הקצרה הזאת, הגיע הזמן לקפוץ למים ולהתייחס לכל סוגי הנכסים הדיגיטליים הנפוצים היום בשוק.

סוגי נכסים דיגיטליים: מחנויות ועד אתרי תוכן

חנויות איקומרס

חנויות איקומרס הן חנויות אינטרנטיות שמוכרות מוצרים או שירותים שונים. מודל הרווח של החנויות האלה ברור – כל מכירה מייצרת רווח.

היתרון של חנויות איקומרס כאלה הוא האפשרות להכנסות משמעותיות. הרי אם נניח שיש לכם מוצר, ועל כל מכירה שלו אתם יכולים להרוויח 50 ש"ח. כל מה שנותר לכם לעשות הוא רק למכור את המוצר הזה יותר.

אפשר לעשות קמפיינים שונים ברשתות חברתיות וכו' כדי להגדיל את כמויות המכירה.

החיסרון של חנויות כאלה הוא שממגוון סוגי נכסים דיגיטליים קיימים – חנויות איקומרס דורשות יחסית הרבה עבודה. יש צורך במערך לוגיסטי מתפקד, בשירות לקוחות וכו'.

ומה יעשה מי שאין לו מוצר או שירות למכור?

דרופשיפינג\שיווק שותפים

אם התחלנו את רשימת סוגי נכסים דיגיטליים שלנו בחנויות איקומרס, השלב הבא הוא לדבר על דרופשיפינג או שיווק שותפים. אם אתם לא מכירים את המונחים האלה – אל דאגה, נסביר הכל.

שני המונחים האלה מצוינים למי שיודע לעשות שיווק טוב, אבל אין לו מוצר או שירות. בעזרתן, הוא יכול למכור מוצרים או שירותים של מישהו אחר – ולהרוויח עמלות.

שיווק שותפים הוא מאוד פשוט: אם נניח שיש למישהו חנות מחשבים והוא רוצה להגדיל את המכירות שלו, הוא יכול לפנות למשווקים שונים ולהציע להם עמלה על כל מכירה של לקוח שיגיע דרכם.

למעשה, בשיווק שותפים אני יכול להפנות מישהו לרכישה בחנות\אתר של גורם אחר, ולגרוף עמלה על כל מכירה כזאת.

דרופשיפינג זו מתודה יחסית דומה, אבל קצת שונה. מה שעומד מאחורי דרופשיפינג הוא מערך לוגיסטי מורכב, שבו יש יצרן של מוצר שיודע לקבל ממך הזמנה, ולשלוח אותה ללקוח.

למעשה, דמיינו מקרה כזה: נניח אתם נכנסים לחנות גאדג'טים באינטרנט, ורוכשים מאוורר נייד על בטריות. אתם משוכנעים שיש לחנות שרכשתם בה איזה מחסן וממנו הם שולחים אליכם את המאוורר.

האמת היא שברגע שקניתם את המאוורר, נשלחת הודעה לספק המאווררים של החנות, שנמצא אולי בסין או במקומות אחרים בעולם.

הוא מקבל את הכתובת שלכם, ויודע להוציא משלוח ישירות אל הלקוח. הלקוח חושב שהוא קיבל את המשלוח מהחנות, אבל האמת היא שבעל החנות בכלל לא ראה את המאוורר הזה בחייו. הוא יוצא ישירות מהיצרן אל הלקוח.

אתרי תוכן

כשמדברים על סוגי נכסים דיגיטליים, אסור לפספס את אתרי התוכן. האתרים האלה הם אתרים שיש בהם הרבה תוכן בנושאים מסויימים.

זה יכול להיות בלוג על רפואת שיניים, מגזין על אילוף כלבים או כל דבר כזה. השאיפה היא שהתוכן הרב יביא הרבה גולשים וכך ניתן לייצר הכנסה מפרסומות שמופיעות באתר או משיתופי פעולה שונים.

היתרון של אתרי תוכן הוא שאין כמעט התעסקות בלוגיסטיקה. רק צריך לוודא שיש תוכן שמושך קהל. החיסרון הוא שבשביל לייצר הכנסות מפרסומות, לצורך הדוגמא, יש צורך בהמון גולשים שיגיעו לאתר.

אתרי לידים

אנחנו חייבים להודות שאתרי לידים הוא מסוגי נכסים דיגיטליים שאנחנו הכי אוהבים. גילוי נאות – אנחנו מתמחים באתרי לידים, וכך אנחנו מייצרים ללקוחות שלנו הכנסות חודשיות יפות.

אתר לידים הוא אתר שנועד להביא לקוחות קצה לשירות מסוים. לדוגמא, נניח שהתעוררתם בוקר אחד וגיליתם שהבית שלכם מוצף בגלל פיצוץ בצינור.

אתם נכנסים מהר לגוגל ומחפשים אינסטלטור. אתם נכנסים לאתר הראשון שעולה בתוצאות החיפוש, ומתקשרים לטלפון שמופיע בו או משאירים פרטים.

האם האתר הזה שייך באמת לאינסטלטור? אתרי לידים הם אתרים שנראים כאילו הם שייכים לעסק מסויים, אבל האמת היא שהם לא. הם שייכים ליזמי דיגיטל ממש כמונו.

כל ליד (=לקוח פוטנציאלי) שמגיע לאתר הזה, שווה הרבה כסף לבעל מקצוע מסוים. לכן, את הפרטים האלה אנו מעבירים לאיש מקצוע שסגרנו איתו, בתמורה לתשלום.

למעשה, אתרים כאלה הם השילוב האידיאלי של לוגיסטיקה לא מסובכת בכלל, והצורך במספר קטן יחסית של גולשים שמגיעים אליו כדי לייצר הכנסות.

אם יש לך עניין בנכסים דיגיטליים, ובא לך לשמוע על השיטה של Digital Assets לייצר ללקוחות שלה הכנסה פסיבית בלי שום מאמץ מצדם, באמצעות מודל שותפות מנצח – צרו עמנו קשר!

קבל את כל הפרטים על נכסים דיגיטלים מניבים

כדאי לקרוא גם...