תקופה מבלבלת: האם הקורונה משגעת את הרובוטים של גוגל?

שתפו את הפוסט

Share on facebook
Share on linkedin
Share on whatsapp

מנוע החיפוש של גוגל עושה שימוש רב בבינה מלאכותית, כדי לסייע לכל מי שמחפש כל דבר במנוע החיפוש הפופולרי למצוא בדיוק את מה שהוא רוצה למצוא.

מערכות בינה מלאכותית עושות שימוש רב בתבניות התנהגות. לדוגמא, הן לומדות מה אנשים מחפשים ועל איזה תוצאות הם מקליקים – וכך הן יכולות לדעת מה באמת מעניין את הגולשים, ולסדר את תוצאות החיפוש בהתאם.

אבל מה קורה כשפתאום יש משהו שגורם לנו להתנהג, ולחפש, אחרת? זה בדיוק מה שקורה עכשיו בזמן הקורונה: החיפושים שלנו בגוגל משתנים, בגלל שכל ההתנהגות האנושית משתנה.

האם גוגל יודעת להתמודד עם מצב כזה, שבו ההתנהגות האנושית משתנה בצורה דרסטית בשל מגיפה עולמית?

על פי מאמר שפורסם ב-MIT Technology Review, השינויים האלה גורמים לכך שגוגל פשוט התחילה לספק תוצאות חיפוש גרועות לגולשים שנעזרים במנוע החיפוש לצרכים שונים.

שיבושים של המערכות של גוגל עלולות לפגוע בכל מי שנעזר במנוע החיפוש הזה. לכן, אנחנו ב-Digital Assets מתעדכנים בכל השינויים, העדכונים והחדשות של גוגל, כדי לוודא שהנכסים הדיגיטליים של הלקוחות שלנו מגיעים – ונשארים – בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש בגוגל.

בינתיים, למרות השינויים שמדובר עליהם במאמר, אנחנו רואים את האתרים שלנו עולים במיקום בתוצאות החיפוש, וכמובן שאנחנו ממשיכים בעבודות הקידום עד שהאתרים יגיעו למקום הראוי להם בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש.

קבל את כל הפרטים על נכסים דיגיטלים מניבים

כדאי לקרוא גם...