מחקר: כיצד הגולשים מתנהגים כשהם מחפשים משהו בגוגל?

שתפו את הפוסט

Share on facebook
Share on linkedin
Share on whatsapp

מחקר חדש בדק כיצד כולנו מבצעים חיפוש בגוגל. אם אתם חושבים שמדובר במחקר שבודק את המובן מאליו – אתם טועים מאוד. 

ההבנה של הדרך שבה אנחנו מחפשים דברים באינטרנט יכולה להיות שווה המון כסף! בסופו של דבר, גוגל רוצה שנוכל למצוא את מה שאנחנו מחפשים בצורה הרבה יותר קלה, ואנחנו בדיגיטל אסטס רוצים שהגולשים ימצאו את האתרים שאנחנו משכירים בצורה הכי מהירה ופשוטה שהם יכולים.

המחקר חדש בחן 1,800 חיפושים שביצעו קרוב ל-500 בני אדם בארצות הברית, ואלה המסקנות שהוא הגיע אליהם:

  1. ההשלמה האוטומטית של גוגל מסייעת בכרבע מהחיפושים, ובעיקר כשמדובר בחיפוש של עסקים ומותגים. השלמה אוטומטית זה הניסיון של גוגל להציע לכם את החיפוש הרלוונטי אליכם עוד לפני שסיימתם לכתוב אותו. לדוגמא, אם תכתבו "אינסטלטור", סיכוי סביר שגוגל יציע לכם השלמה אוטומטית של "אינסטלטור תל אביב" או של כל עיר אחרת שאתם נמצאים בה. השלמת מילים אוטומטית של גוגל
  2. הזמן הממוצע שעובר מרגע החיפוש ועד הרגע שבו הגולש מקליק על תוצאה מסוימת עומד על 14.6 שניות. חצי מהגולשים מקליקים על תוצאה מסוימת בתוך 9 שניות. 
  3. להיות בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש זה לא מספיק – צריך להיות בין התוצאות הראשונות בעמוד החיפוש. למעשה, רק תשעה אחוזים מהגולשים גוללים את העמוד הראשון של תוצאות החיפוש עד למטה, ופחות מחצי אחוז עוברים לדף התוצאות השני. 
  4. האם גוגל נותן לנו את התוצאות שאנחנו באמת רוצים למצוא? על פי המחקר החדש, התשובה היא שברוב המקרים – גוגל קולע בול. למעשה, רק 15% מהמחפשים בגוגל משנים את השאילתא המקורית שלהם לאחר שראו את התוצאות שגוגל הציע להם. 
  5. הנתון הקודם מקבל חיזוק מכך שרק 17% מהמשתתפים במחקר חזרו לתוצאות החיפוש של גוגל לאחר שכבר הקליקו על אחת התוצאות. משמעות הדבר היא שהם מצאו את מה שהם חיפשו כבר בתוצאה הראשונה אליה הם נכנסו. 
  6. כ-60% מסתפקים בכניסה לתוצאת חיפוש אחת. כ-65% מקליקים על תוצאת חיפוש רגילה (שאינה תוצאה של מפות, תמונות, סרטונים וכו'). לעומת זאת, אם מדובר בחיפוש של עסק מקומי, כ-42% אחוזים מקליקים על התוצאות בחבילת המפות. 

אנחנו ב-Digital Assets מתעדכנים בכל החידושים, העדכונים והמידע החשוב בתחום הדיגיטל כדי שהנכסים הדיגיטליים שלנו יהיו הכי רלוונטיים לגולשים. 

בזכות הידע הרב והניסיון העמוק בתחום, הנכסים הדיגיטליים שלנו מצליחים להיות רלוונטיים מאוד – ושווים הרבה כסף לבעלי מקצוע ברחבי ארצות הברית.

קבל את כל הפרטים על נכסים דיגיטלים מניבים

כדאי לקרוא גם...