להרוויח כסף מפרסומות באתר: האם זו הדרך החכמה לייצר הכנסה מנכס דיגיטלי?

להרוויח כסף מפרסומות באתר
להציב פרסומות באתר תוכן זו דרך קלה לייצר הכנסה מנכס דיגיטלי. השאלה היא האם זו הדרך החכמה? בואו לראות איך אנחנו מייצרים הכנסה פסיבית מנכסים דיגיטליים

שתפו את הפוסט

Share on facebook
Share on linkedin
Share on whatsapp

כולנו יודעים שאפשר להרוויח כסף מפרסומות באתר. הרי אם זה לא היה נכון, לא היו כל-כך הרבה פרסומות בכל-כך הרבה אתרים, נכון?

בכל פעם שאנחנו רואים סרטון ביוטיוב או בפייסבוק – עולות לנו פרסומות. בכל פעם שאנחנו נכנסים לאתר חדשות כזה או אחר – הן שם. 

להרוויח כסף מפרסומות זו דרך יחסית פשוטה לייצר הכנסות מאתרי אינטרנט, מסרטוני יוטיוב או מאפליקציות שונות. השאלה היא איך עושים את זה, האם זה משתלם והאם יש דרכים משתלמות יותר לייצר הכנסות מאתרי אינטרנט?

סוגי פרסומות באתר

באתרי אינטרנט ניתן להטמיע בדרך כלל סוגים שונים של מודעות. ישנן מודעות שמופיעות בפיד של האתר. לדוגמא, אם האתר שלך מציג כתבות שונות, ניתן להציג פרסומות בין הכתבות עצמן. 

ישנן פרסומות שניתן להטמיע בתוצאות החיפוש באתר עצמו. נניח שהגולש נכנס לאתר שלך, ומחפש בו תוכן מסויים. בין תוצאות החיפוש ניתן להטמיע מודעה ממומנת. 

ישנן מודעות של מסך מלא, שנטענות ברגע שהגולש נכנס לאתר או עובר בין דפים בתוך האתר. 

בשורה התחתונה, ישנם הרבה סוגים של מודעות שניתן להציג באתרי אינטרנט.

להרוויח כסף מפרסומות באתר – הדרך הקלה למונטיזציה

להצבה של פרסומות באתר אינטרנט יש יתרון מאוד ברור: זו התעסקות פשוטה יחסית, ויש פלטפורמות שעושות את זה אפילו פשוט עוד יותר. 

לדוגמא, כמעט כל אתר יכול להתחבר לשירות של Google Adsense. מדובר בשירות של ענקית הטכנולוגיה שבמסגרתו היא מציבה פרסומות באתרים שיירשמו לשירות, וחולקת עם בעלי האתר את הרווחים מהמודעות האלה. 

הרשמה לשירות כזה והצבה של מודעות באתר היא קלה יחסית. בדרך כלל כל מה שנדרש זה להציב שורת קוד מסוימת באתר, וגוגל יכולים בצורה אוטומטית לקבוע אילו מודעות יופיעו באתר שלך, והיכן הן יופיעו. 

ישנן גם רשתות פרסום אחרות שמאפשרות הצבה של מודעות באתר, אך המוכרת ביותר היא זו של גוגל. 

לכן, היתרון בהצבת מודעות באתר ברורה: מדובר בתהליך קל יחסית, בלי הרבה כאבי ראש. רק שורת קוד אחת או שתיים, ואתם יכולים להתחיל להרוויח מהאתר שלכם. 

יחד עם זאת, להרוויח כסף מפרסומות באתר זו שיטה מקובלת, אך יש לה גם חיסרון משמעותי.

החיסרון של המאמץ להרוויח כסף מפרסומות באתר

ברוב המקרים, הרווח שאפשר לייצר מהצגת מודעות באתר אינטרנט הוא נמוך יחסית ביחס למספר הגולשים. בדרך כלל, הרווח מתקבל על פי אחד משני קריטריונים – חשיפה או קליקים.

המשמעות של חשיפה היא שתוכלו לייצר רווח על פי מספר הגולשים שראו את המודעות באתר שלכם. במקרה זה, הגולשים לא צריכים אפילו להקליק על המודעות. 

למרות שזה נשמע טוב, הרווח מחשיפה הוא מאוד נמוך. כדי ליצור הכנסה פסיבית ראויה מפרסומות במודל הזה, תאלצו לייצר לאתר שלכם טראפיק גבוה (תנועת גולשים).

הדרך השניה לייצר רווח ממודעות היא על ידי הקלקה של הגולשים. כאן המשמעות היא שלא משנה כמה גולשים נחשפו למודעה באתר שלך, אלא כמה מהם הקליקו על מודעה. 

במקרה הזה, הרווח על כל הקלקה צפוי להיות גבוה הרבה יותר מאשר הרווח על כל חשיפה. 

למרות זאת, גם במקרה הזה מדובר ברווח נמוך יחסית, וכדי לראות הכנסה משמעותית מאתר האינטרנט שלך, יהיה לך צורך ביצירה של טראפיק גבוה. 

זו אחת הסיבות, אגב, שאנחנו ב-Digital Assets מייצרים אתרי אינטרנט עם מודל רווח שונה. מבחינתנו, הצבת פרסומות באתר היא מקור הכנסה פחות מועדף. 

כיצד Digital Assets מייצרת הכנסות מאתרי אינטרנט?

מודל הרווח שלנו שונה, וכמו שכבר ציינו, אנחנו לא מנסים להרוויח כסף מפרסומות באתר, לפחות לא בתור מודל הרווח העיקרי. 

המודל שלנו שונה: אנחנו מקימים אתרי אינטרנט בנישות של עסקים קטנים ובינוניים בארצות הברית. את האתרים האלה אנחנו מקדמים עד שהם מגיעים למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש במנועי החיפוש השונים, וגוגל בראשם.

לצורך הדוגמא, אנחנו יכולים להקים אתר בנישה של "בוני בריכות בפילדלפיה". כאשר הוא מגיע לראש תוצאות החיפוש, כל מי שנמצא בפילדלפיה ומעוניין להתקין בריכה בבית שלו, יוכל למצוא בקלות את האתר שלנו, ולהשאיר פרטים כדי לקבל הצעת מחיר מבעל מקצוע. 

צוות המכירות האמריקני שלנו מאתר בעלי מקצוע רלוונטיים, שמעניקים את השירות הזה באיזור הגיאוגרפי שאליו אנחנו פונים. אנחנו מציעים לאותם בעלי מקצוע לשכור את האתר תמורת דמי שכירות חודשית.

בתמורה לדמי השכירות, הם יהנו מהלקוחות הפוטנציאליים שמגיעים דרכנו. למעשה, אנחנו מורידים מהעסקים השונים את כאב הראש של השיווק – ומביאים להם כבר לקוחות מוכנים.

מי מרוויח מהנכסים הדיגיטליים שלנו?

דמי השכירות של אתרי האינטרנט האלה מועברים ישירות ללקוחות שלנו. כל אתר כזה נבנה עבור לקוח אחר, ששילם על הקמת הנכס. 

כל אתר נרשם על שם הלקוח שקנה אותו ברשם הדומיינים – גוף שמשמש בתור ה"טאבו" של אתרי אינטרנט. 

באמצעות האתרים האלה, שנקראים בשפה המקצועית "אתרי לידים", אנחנו מייצרים ללקוחות שלנו הכנסה פסיבית בלי שום מאמץ מצדם. 

המוטו שלנו, נכס דיגיטלי שעובד בשבילך, הוא לא רק סיסמא, אלא העיקרון המנחה את הפעילות שלנו ב-Digital Assets. אנחנו עושים את העבודה השחורה, והלקוחות שלנו נהנים מראש שקט. 

גם אתה וגם את יכולים ליהנות מנכס דיגיטלי מניב, בלי שום מאמץ ובלי שום כאבי ראש – בידיעה שמי שמתפעל את הנכס היא חברה מקצועית עם אנשי מקצוע ברחבי העולם.

כל מה שנותר לך לעשות כדי ליהנות מהכנסה פסיבית בכל חודש, ומדמי שכירות על נכס דיגיטלי – זה להשאיר את הפרטים שלך, והנציגים שלנו יצרו איתך קשר בהקדם. 

קבל את כל הפרטים על נכסים דיגיטלים מניבים

כדאי לקרוא גם...