הקמת נכס דיגיטלי: איך עושים את זה בצורה הטובה ביותר?

הקמה של נכס דיגיטלי
המון אנשים רוצים ליהנות מנכס דיגיטלי מניב, אבל לא מבינים שצריך לדעת מה עושים כבר משלב הקמת נכס דיגיטלי. לפני שתעשו טעויות, קראו את המאמר הזה

שתפו את הפוסט

Share on facebook
Share on linkedin
Share on whatsapp

הקמת נכס דיגיטלי היא דרך לייצר הכנסה נוספת, ואפילו הכנסה פסיבית. הטרנד החדש הזה של נכסים דיגיטליים מניבים משגע את העולם, ומיליוני בני אדם ברחבי העולם רוצים לקחת בו חלק וליהנות ממנו. 

הקמת נכס דיגיטלי היא עניין פשוט יחסית, אבל הקמה של נכס דיגיטלי מניב, שמצליח לייצר לך הכנסות בצורה קבועה ושוטפת זה כבר סיפור אחר. 

כדי להבין איך להקים נכס דיגיטלי מניב, כדאי קודם כל להבין מה זה בכלל ואיך אפשר לעשות כסף באינטרנט. 

ישנם סוגים שונים של נכסים דיגיטליים מניבים, ובמאמר הזה נסקור את המפורסמים שבהם. 

הכנסה מפרסומות

כולנו מכירים את האתרים האלה שמציגים לגולשים פרסומות בעמודים השונים, או פרסומות במעברים בין עמודים. אנחנו נחשפים לפרסומות גם בסרטונים ביוטיוב ובפייסבוק, באפליקציות שונות ובכל מיני מקורות דיגיטליים. 

מודל הרווח מהצגת פרסומות הוא די פשוט: מפרסם כלשהו מעוניין שהפרסומות שלו יוצגו לקהל רלוונטי. הוא פונה לגוגל או לחברות שונות שעוסקות בכך, ומקים קמפיין פרסום. 

צפו בסרטון שהכנו על הקמת נכס דיגיטלי מניב

החברות האלה מציגות את הפרסומות האלה באתרים שונים, בסרטונים ובכל מיני פלטפורמות שונות.

התשלום של המפרסם נעשה על פי חשיפות של הפרסומות שלו, על פי מספר הקליקים שהמודעות שלו מקבלות או על פי פרמטרים שונים. 

מתוך התשלום שמקבלות חברות הפרסום, כגון גוגל וטאבולה, הן משלמות אחוזים מסויימים לבעלי האתר, בעלי ערוץ היוטיוב או עמוד הפייסבוק. זאת בתמורה לכך שהם מתירים להציג פרסומות בנכסים הדיגיטליים שלהם. 

למרות הפשטות היחסית ביצירת הכנסה מפרסומות, הרי שבמקרים רבים מדובר במודל ההכנסות הפחות רווחי עבור בעל הנכס הדיגיטלי. 

הסיבה לכך היא שכדי לראות הכנסות יפות מפרסומות שמופיעות באתר, צריך טראפיק (תנועת גולשים) גבוהה יחסית. 

לצורך העניין, גם אם האתר שלכם מכניס 5,000 גולשים בחודש, יכול להיות שההכנסות שלכם מפרסומות יהיו נמוכות יחסית. 

שיווק שותפים (אפילייט)

שיווק שותפים הוא דרך של עסקים שונים להגדיל את המכירות שלהם. בשיטה הזאת, עסקים מעניקים תשלום למשווקים שונים ולבעלי אתרים שמביאים להם טראפיק שיוצר מכירות. 

לצורך הדוגמא, נניח שיש מאלף כלבים שהוציא קורס דיגיטלי לאילוף כלבים, ומעוניין למכור אותו. הוא יכול לפנות לבעלי אתרים בתחום האילוף, ולהציע להם הצעה שבמסגרתה, אם גולש ייחשף לקורס באותו אתר אילוף וירכוש אותו, בעל האתר יקבל סכום מסויים.

כאן מדובר כבר על סכומים גבוהים הרבה יותר מפרסומות, אך העבודה של בעל האתר קשה יותר, מכיוון שלא מדובר רק על חשיפה לפרסומת או לחיצה עליה, אלא הוא צריך ליצור תוכן שישכנע את הגולש לבצע רכישה. 

אתר לידים

אתר לידים הוא אתר בתחום מסוים, שמצליח לייצר לידים של לקוחות שמעוניינים בשירות מסויים. 

לצורך הדוגמא, נניח שיש אתר שמגיע למקום הראשון בגוגל בחיפוש "אינסטלטור בראשון לציון". אתר כזה יכול להיות בבעלות של אינסטלטור, אך יכול מאוד להיות שמדובר באתר של יזם שאין לו כל קשר לאינסטלציה. 

כאשר מישהו מחפש בגוגל "אינסטלטור בראשון לציון", הוא יגיע לאתר הזה ואולי אפילו ישאיר את הפרטים שלו או יתקשר לטלפון שמופיע באתר, כדי לקבל שירות של אינסטלטור. 

הפרטים האלה, או שיחת הטלפון הזאת, שווה כסף. הרי מדובר על פרנסה של אינסטלטור, ויש לו מעט כאלה שישמחו לקבל עוד לקוחות, ויהיו מוכנים לשלם על כך. 

כל מה שנותר לאותו יזם לעשות הוא למצוא אינסטלטור שעובד באזור ראשון לציון וישמח לשלם על הלידים האלה, כדי להשיג לעצמו עוד לקוחות משלמים. 

הקמת נכס דיגיטלי – תכנית מא' ועד ת'

כדי להקים נכס דיגיטלי מניב, יש לערוך תכנית סדורה שכוללת מחקר מקדים וצעדים להמשך. המחקר המקדים כולל הבנה של מודל הרווח של הנכס הדיגיטלי – בין אם מדובר על הכנסה מפרסומות, שיווק שותפים, אתר לידים או כל מודל רווח אחר. 

בנוסף, יש לבחון את הנישה ואת הדרך ליצור את ההמרות של הגולשים ואת ההכנסות. לצורך העניין, אדם שמעוניין להקים נכס דיגיטלי שירוויח כספים מהצגת פרסומות, יצטרך לתכנן מראש כיצד הוא יביא אלפי גולשים לאתר שלו, או לסרטונים שלו ביוטיוב. 

בשלב הזה של הקמת נכס דיגיטלי מניב, חשוב מאוד לבחון כמה טראפיק יש בתחום הזה, האם הוא מעניין אנשים, מה התחרות עליו וכמה עבודה יש לעשות עד שהאתר יגיע להישגים שונים. 

לדוגמא, אתר חדשות יכול להניב רווחים גבוהים מאוד מפרסומות שמופיעות בו. העניין הוא שיש כבר תחרות קשה בתחום הזה, ויהיה עליכם להתחרות באתרים חזקים מאוד כמו Ynet, וואלה ואתרים נוספים. 

מצד שני, יכול להיות שאם תקימו אתר חדשות בנישה מאוד ספציפית, כמו אתר עם חדשות בתחום תנועות הנוער בישראל – תצליחו להגיע להישגים בתוצאות החיפוש בגוגל בצורה מהירה יחסית, אבל הטראפיק שלכם יהיה נמוך הרבה יותר מאשר אתר חדשות כלליות. 

במקרה של אתר לידים, לדוגמא, יהיה לכם הרבה יותר רווחי להיות במקום הראשון בגוגל בחיפוש "אינסטלטור בתל אביב", אבל באותה מידה התחרות על הביטוי הזה קשה מאוד. 

לעומת זאת, אם תבחרו ללכת על הביטוי "אינסטלטור בירוחם" זה יהיה לכם קל הרבה יותר, אבל גם הרווח שתוכלו לעשות מאתר כזה הוא נמוך הרבה יותר. 

בהקמה של נכס דיגיטלי, לאחר ההחלטה על מודל הרווח ועל הנישה, הגיע השלב להתחיל בהקמה עצמה. כדי לעשות זאת, יהיה עליכם ליצור תכנים טובים (או לרכוש), לקנות לינקים נכנסים מאתרים חזקים ולעשות פעולות שונות של קידום הנכס הדיגיטלי שלכם. 

כל שלב בדרך חייב להיעשות בצורה מחושבת ומדוייקת, כדי למנוע בזבוז זמן ומשאבים.

הצטרפו למקצוענים ותיהנו מראש שקט

ב-Digital Assets אנחנו מקימים נכסים דיגיטליים עבור לקוחות. הנכסים שלנו בנויים במודל רווח של אתרי לידים.

אנו מעניקים ללקוחות שלנו את האפשרות ליהנות מנכס דיגיטלי מניב בלי שום מאמץ מצדם. אנחנו עושים את המחקרים המקדימים ויודעים מראש איזו נישה עדיפה, איזה תחום ובאיזה אזור כדאי לנו להקים את הנכסים הדיגיטליים כדי למקסם את הרווחים עבור הלקוחות שלנו.

אנחנו חוסכים להם את כל העבודה השחורה וראש שקט, בזכות העובדה שהם יודעים שאת הנכס הדיגיטלי שלהם מקימים, מקדמים ומתפעלים אנשי מקצוע משכמם ומעלה, מישראל, מארצות הברית, מהפיליפינים ומהודו. 

הנכסים שלנו הם אתרי לידים לנישות שונות ולעסקים שונים ברחבי ארצות הברית. העובדה שאנחנו מפעילים מאות אתרים, ובונים עוד ועוד אתרים, מאפשרת לנו להשתפר בצורה שאף יזם פרטי או חברה קטנה לא יכולים. 

לצורך העניין, יש לנו את היכולת לקחת עשרות ומאות אתרים ולשנות בהם את הפונטים או את הצבעים, ולבחון אם השינוי גורם להמרה גבוהה יותר ועוזר להכניס יותר לידים, דבר שמאפשר לאתרים שלנו להיות רווחיים יותר. 

אם חשבת על הקמה של נכס דיגיטלי, אבל יש לך חשש שמדובר בפרוייקט מורכב מדי, שיגזול ממך משאבים רבים של זמן וכסף, אנחנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר ולגלות איך אפשר ליהנות מהכנסה פסיבית מנכס דיגיטלי מניב, בלי כאבי ראש, בלי מאמץ ובשיתוף של אנשי מקצוע מהטובים בתחומם. 

קבל את כל הפרטים על נכסים דיגיטלים מניבים

כדאי לקרוא גם...