דוגמאות לנכס דיגיטלי שעובד בשבילך: כך הנכסים שלנו מייצרים הכנסה פסיבית

דוגמאות לנכס דיגיטלי
רצית לראות דוגמאות לנכס דיגיטלי שמייצר הכנסה פסיבית? במאמר הזה יש לנו 3 דוגמאות לנכסים כאלה. לפרטים נוספים על הדרך החדשה לייצר הכנסות

שתפו את הפוסט

Share on facebook
Share on linkedin
Share on whatsapp

בשנים האחרונות, יותר ויותר ישראלים נחשפים למושג "נכס דיגיטלי", ומגלים שמדובר במשהו שאפשר לעשות ממנו כסף. הבעיה היא שיש הרבה אנשים שלא מבינים איך עושים את זה. זו הסיבה שכאן במאמר הזה תמצאו דוגמאות לנכס דיגיטלי שמייצר הכנסה פסיבית.

יש המון שיטות לייצר הכנסה פסיבית מנכסים דיגיטליים, וכאן אנחנו הולכים להציג בפניך כמה דוגמאות לנכס דיגיטלי מניב, אבל נתמקד בעיקר בשיטה שלנו לייצר נכסים דיגיטליים שעובדים עבור הלקוחות שלנו, ומייצרים להם הכנסה נוספת בלי שום מאמץ מצדם.

לפני שנתייחס לנכסים הדיגיטליים שאנחנו מייצרים, הנה כמה דוגמאות של נכסים דיגיטליים שיכולים לייצר לך הכנסה מהאינטרנט.

דוגמאות לנכס דיגיטלי

אתר אפילייט

אתרי אפילייט הם דרך אחת לייצר הכנסה פסיבית מנכס דיגיטלי. כדי להבין את השיטה הזאת, חשוב קודם כל להבין מה זה אפילייט.

אפילייט – או שיווק שותפים, בעברית – היא שיטה מאוד מוכרת מעולמות אחרים, שעשתה התאמה מעולה לעולם הדיגיטל. בבסיס של השיטה הזאת יש הבנה שיווקית מאוד פשוטה.

הרבה עסקים מוכנים לשלם כסף ללקוחות עבר או לגורמים שונים שיסייעו להם למכור יותר – ועל זה מתבססת שיטת האפילייט. בשיטה הזאת, יש עסקים שמוכנים לשלם לכל גורם שהצליח לייצר אצלם רכישה של מוצר או שירות.

לצורך העניין, אם יש מישהו שמוכר קורסים דיגיטליים לכלכלת המשפחה – ייתכן מאוד שהוא יסכים לשלם עמלה לא רעה לכל מי שיביא לו לקוח חדש.

אתרי אפילייט הם אתרים שמצליחים לייצר טראפיק (תנועת גולשים) בנישה מסויימת, ומפנים את הגולשים האלה לרכוש מוצרים שונים בעסקים חיצוניים. על כל רכישה של לקוח שהגיע מהאתרים האלה, בעל האתר יקבל עמלה.

אחד ממקורות האפילייט המוכרים ביותר הוא אמזון. לאמזון יש תכניות אפילייט רבות, ולכן יש הרבה אתרים שונים שמפנים גולשים לרכישה של מוצרים שונים באמזון – ומזה הם מייצרים הכנסה פסיבית.

אתרי פרסומות

כל אחד עם גישה לאינטרנט יודע שיש המון פרסומות בכל מקום. נכנסת לאחד מאתרי החדשות? הדבר הראשון שיקפוץ לך מול העיניים זו פרסומת.

להציב פרסומות באתרי אינטרנט זו אחת הדרכים לייצר הכנסה מהאתרים האלה. יחד עם זאת, בדרך כלל מדובר על שיטה שדורשת טראפיק גבוה של גולשים כדי לייצר ממנו הכנסה ראויה.

אתרי לידים

מבין שלוש הדוגמאות לנכס דיגיטלי במאמר הזה, זוהי השיטה שבה פועלים הנכסים הדיגיטליים שלנו, ובעזרתה אנחנו מייצרים ללקוחות שלנו הכנסה פסיבית.

כדי להבין מהם אתרי לידים, חשוב קודם כל להבין מה זה "ליד". כדי להבין את זה, ניכנס מעט לעולם העסקים הקטנים והבינוניים.

נניח שיש עסק של אינסטלטור, שמבצע עבודות אינסטלציה שונות באיזור מסויים, נניח במרכז הארץ. מבחינתו, כל לקוח פוטנציאלי שיוצר איתו קשר נחשב "ליד".

למעשה, בעולם העסקים, ליד הוא אפשרות ללקוח חדש. מבחינת האינסטלטור, לא מעניין אותו אם מדובר מלקוח שהגיע בזכות הפניה של לקוח מרוצה, בזכות קידום ממומן שהוא עושה בגוגל או שמדובר במישהו שראה את המכונית של האינסטלטור, עם מספר הטלפון עליה.

אתרי לידים הם אתרים שבנויים כדי להביא תנועת גולשים שרלוונטית לעסק בנישה מסויימת. כשמדברים על דוגמאות לנכס דיגיטלי שמייצר הכנסה פסיבית – זו הדוגמא האהובה עלינו.

השיטה של Digital Assets לייצר הכנסה פסיבית מנכסים דיגיטליים

אחרי שהבנו מה זה "ליד" ומה זה אתר לידים, הגיע הזמן שנתייחס לנכסים הדיגיטליים שלנו, ולדרך שבה הם מייצרים ללקוחות שלנו הכנסה פסיבית בלי שום מאמץ מצדם.

כל מי שמצטרף ל-Digital Assets, רוכש בעלות על אתר אינטרנט. למעשה, הוא נרשם כבעלים של הנכס ברשם הדומיינים – המקבילה האינטרנטית לרשם המקרקעין ("טאבו").

הנכסים שלנו עוסקים בנישות של עסקים קטנים ובינוניים בארצות הברית. אחת הדוגמאות לנכס דיגיטלי שלנו היא אתר עבור חברה להתקנת בריכות בפילדלפיה.

את האתר אנחנו מקימים ומקדמים בתוצאות החיפוש, עד שנוצר מצב שבו כל מי שמחפש בעל מקצוע בנישה הספציפית, ייחשף לאתר שלנו. לדוגמא, תושבי פילדלפיה שמחפשים "בונה בריכות", יגיעו בין השאר לאתר שלנו.

כשהאנשים האלה מגיעים לאתר שלנו, הם מתרשמים ממנו, ובוחרים להשאיר פרטים או להתקשר לטלפון שמופיע שם. הפרטים האלה, או הטלפון שהם עושים – שווה הרבה מאוד כסף לכל חברה שעוסקת בתחום הזה ובאיזור הגיאוגרפי הזה.

לצורך העניין, כל ליד כזה (פרטים של לקוח שמעוניין בשירות), יכול להוביל לעבודה של עשרות אלפי דולרים.

בשלב הזה, שבו האתרים שלנו מתחילים לקבל לידים, צוותי המכירות שלנו מאתרים חברות ואנשי מקצוע רלוונטיים בתחום ובאיזור הגיאוגרפי, ומציעים להם לשכור את האתר בתמורה לדמי שכירות חודשית.

דמי השכירות הממוצעים לאתרי לידים כמו האתרים שאנחנו מייצרים, נעים בין 800 דולר ל-1,500 דולר בחודש.

רוצה ליהנות מהכנסה פסיבית מנכס דיגיטלי שעובד בשבילך? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! מלאו את הפרטים ונציג שלנו ייצור איתך קשר.

קבל את כל הפרטים על נכסים דיגיטלים מניבים

כדאי לקרוא גם...