איך מגדילים את ההכנסות בלי לעבוד יותר זמן או יותר קשה?

איך להגדיל את ההכנסות
רוצה עוד כסף אבל לא רוצה לעבוד קשה יותר? הגיע הזמן שתכיר את עולם הנכסים הדיגיטליים המניבים

שתפו את הפוסט

Share on facebook
Share on linkedin
Share on whatsapp

העובדים בישראל עובדים הרבה, וקשה. נתונים של ארגון ה-OECD חושפים כי שבוע העבודה הישראלי מורכב מ-40.6 שעות עבודה. למרות שבוע העבודה העמוס, המון ישראלים שואלים את עצמם איך מגדילים את ההכנסות בלי להוסיף שעות עבודה, או לעבוד יותר קשה במהלך היום.

בסופו של דבר, למרות שעות העבודה הארוכות, המון ישראלים לא מצליחים להרוויח כפי שהם היו רוצים, ובטח שלא לחסוך כפי שהיו רוצים.

וכאן עולה השאלה האם בכלל אפשר לייצר יותר הכנסות בלי לקרוע את עצמנו אפילו יותר ממה שאנחנו עושים היום.

מסתבר שיש דרך לייצר עוד הכנסות בלי לעבוד קשה יותר, והדרך הזאת היא על ידי בעלות על נכס דיגיטלי מניב. במאמר הזה נספר איך מגדילים את ההכנסות בעזרת נכס דיגיטלי שעובד בשבילך.

מה זה נכס דיגיטלי?

נכס דיגיטלי הוא כל דבר שנמצא באינטרנט. זה יכול להיות אתר, אפליקציה, פרופיל אינסטגרם או דף פייסבוק (ויש עוד הרבה אפשרויות).

מי שמכיר את התחום הזה, ויודע איך "לשחק" איתו, יודע שנכסים דיגיטליים יכולים לייצר הכנסות בלי הרבה עבודה קשה.

לפני שניכנס לשיטה של Digital Assets לייצר ללקוחות שלה הכנסה חודשית בלי שום מאמץ מצדם באמצעות נכסים דיגיטליים מסוג מסויים, חשוב לציין שלאתרי אינטרנט יש דימיון רב לנכסים פיזיים, כמו נדל"ן.

נקודת דימיון ראשונה היא הרווח הפירותי. נכסים דיגיטליים שונים, כמו הנכסים שלנו, מייצרים הכנסות בצורה של דמי שכירות חודשיים, ממש כמו דירה להשקעה לצורך הדוגמא.

הנקודה השנייה היא עליית הערך. ממש כמו שלנדל"ן יש ערך שיכול לעלות, כך גם הנכסים הדיגיטליים שלנו. ניתן למכור אותם (ויש שוק עולמי ענקי לנכסים דיגיטליים), ניתן להשכיר אותם, ועוד.

נקודת הדימיון השלישית היא הבעלות. נכס נדל"ני נרשם על שם הבעלים בטאבו. נכס דיגיטלי נרשם על שם הבעלים ברשם הדומיינים העולמי, שהוא מעין "טאבו" לאתרי אינטרנט.

איך מגדילים את ההכנסות באמצעות נכס דיגיטלי מניב?

כאן מגיע הקסם האמיתי, והזמן לפרט על הנכסים הדיגיטליים שלנו ועל הדרך שבה הם מייצרים ללקוחות שלנו הכנסה פסיבית לחלוטין.

הנכסים הדיגיטליים שלנו הם אתרי לידים בנישות של עסקים קטנים ובינוניים בארצות הברית. ועכשיו בעברית: האתרים שאנחנו מקימים הם אתרים לבעלי מקצוע אמריקניים, כמו "מתקין בריכות בפילדלפיה", "שיפוץ מטבחים בארקנסו" או כל דבר כזה.

את האתרים האלה אנחנו מקימים ומקדמים בתוצאות החיפוש, עד שהם מגיעים למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל. בשלב הזה, מגיעים אליהם לקוחות קצה פוטנציאליים, שזקוקים לשירות מסויים באיזור שלהם.

לצורך הדוגמא, אם יש מישהו בפילדלפיה שמעוניין להתקין בריכה בחצר הבית שלו, הוא יחפש בגוגל מתקין בריכות בפילדלפיה, ויראה את האתר שלנו.

אותו תושב פילדלפיה ייכנס לאתר, יתרשם מהעבודות שמוצגות שם, וישאיר פרטים או יתקשר לטלפון שמופיע שם על מנת לקבל הצעת מחיר או לתאם התקנה.

בשלב הזה, שבו לקוחות קצה משאירים פרטים באתרים שלנו, צוות המכירות שלנו מאתר בעלי מקצוע מהתחום, שנותנים שירות באיזור הרלוונטי, ומציעים להם לשכור את האתר בתמורה לדמי שכירות חודשית.

אותם בעלי מקצוע נהנים מזרם שוטף של לקוחות חדשים בלי להתאמץ כלל על שיווק העסק שלהם. בתמורה, הם מוכנים לשלם סכומים ממוצעים של בין 800 ל-1,200 דולר בחודש.

דמי השכירות האלה מועברים ישירות אל הלקוח שלנו, בעל האתר. למעשה, מבחינתו מדובר בהכנסה פסיבית לכל דבר בזכות השותפות עם Digital Assets.

הלקוחות שלנו כבר גילו את השיטה איך להגדיל את ההכנסות בלי לעבוד אפילו דקה אחת יותר. אנחנו עושים את כל העבודה עבורם – אנחנו מקימים, מקדמים, מאתרים שוכרים ודואגים לחוזים ולהסכמים.

רוצה ליהנות גם כן מנכס דיגיטלי שעובד בשבילך? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! צרו קשר עם Digital Assets וגלו את הנדל"ן החכם ביותר של המאה ה-21!

קבל את כל הפרטים על נכסים דיגיטלים מניבים

כדאי לקרוא גם...