איך בונים נכס דיגיטלי? הכירו את השיטה הבדוקה של Digital Assets

איך בונים נכס דיגיטלי
רוצה לדעת איך בונים נכס דיגיטלי שיכניס לך כסף? אספנו לך כמה טיפים של אלופים שיעשו לך סדר בראש

שתפו את הפוסט

Share on facebook
Share on linkedin
Share on whatsapp

אם שאלת את עצמך איך בונים נכס דיגיטלי, כנראה שכבר שמעת על העולם המדהים והמתפתח של תחום הנכסים הדיגיטליים, ועל פוטנציאל ההכנסות הגבוה שיש בעולם הזה. 

אבל לפני שניכנס לעומק השיטה, כדאי להתייחס רגע לתחום הנכסים הדיגיטליים באופן כללי.

מה זה נכס דיגיטלי?

יש המון סוגים של נכסים דיגיטליים, ובאופן כללי נכס דיגיטלי הוא כל דבר שנמצא באינטרנט, או בעולם הדיגיטל. 

בדרך כלל, מדובר על אתרי אינטרנט, קבוצות פייסבוק, ערוצי יוטיוב או פרופילים באינסטגרם. אבל יש עוד סוגים של נכסים דיגיטליים, כמו אפליקציות, קורסים דיגיטליים ועוד. 

במאמר הזה אנחנו עוסקים בנכסים הדיגיטליים של Digital Assets, שהם בעיקר אתרי אינטרנט שנקראים "אתרי לידים".

מה זה אתר לידים?

אתר לידים זה אתר שהוקם כדי לייצר לידים עבור שירות כלשהו. "ליד" זה השם המקצועי של פרטי לקוח פוטנציאלי, שרוצה לקבל שירות מסוים. 

כדאי להבין יותר לעומק את תחום אתרי הלידים, הנה דוגמא אפשרית לאתר כזה: אתר לחברה לניקוי משרדים. 

אתר כזה יכול להיות שייך לחברה מסויימת, שהקימה אתר כדי לקדם את עצמה ולהביא יותר לקוחות. מצד שני, לא צריך להיות חברת ניקוי משרדים כדי להקים אתר כזה. 

לצורך העניין, כל אחד יכול להקים אתר לניקוי משרדים, ולקדם אותו בתוצאות החיפוש. אם עבודת ההקמה והקידום ייעשו בצורה מקצועית, לאחר זמן מה יגיעו לאתר הזה לקוחות פוטנציאליים שזקוקים למנקה למשרד.

הלקוחות הפוטנציאליים האלה יכולים להשאיר פרטים בטופס יצירת קשר כדי לקבל הצעת מחיר לניקוי משרדים ולשמוע פרטים נוספים. ישנם אתרים שבהם יש גם מספר טלפון אליו הם יכולים להתקשר כדי ליצור קשר עם העסק בצורה ישירה. 

אתר כזה, שמכניס לידים (פרטים של לקוחות פוטנציאליים) שווה כסף. הרי אם הליד הזה יגיע לעסק רלוונטי של ניקוי משרדים, הוא יוכל ליצור איתו קשר, לסגור איתו עסקה ולהרוויח הרבה כסף. 

בגדול, זו השיטה של Digital Assets – אנחנו מקימים אתרי לידים לעסקים קטנים ובינוניים בארצות הברית, מקדמים אותם בתוצאות החיפוש ומשכירים אותם לעסקים רלוונטיים שיכולים להפוך את הלידים לעסקאות מניבות. 

איך בונים נכס דיגיטלי – שלב אחרי שלב:

לפני שמתחילים לבזבז זמן יקר ומשאבים על ניסיונות, אנחנו מזמינים אותך להבין איך בונים נכס דיגיטלי בצורה חכמה, שתעזור לך להניב כמה שיותר הכנסות מנכס דיגיטלי עם כמה שפחות הוצאות ובלאגן. 

שלב ראשון – מחקר מקדים:

מחקר מקדים הוא שלב קריטי בהקמה של אתר לידים. בשלב הזה, יש לבדוק 3 עניינים עיקריים:

א. האם הלידים שיגיעו מהאתר שלך רלוונטיים?
ב. מה התחרות בנישה?
ג. האם יש עסקים שירצו לקנות ממך את הלידים האלה?

לפני כל הקמה של נכס דיגיטלי, אנחנו בודקים את הדברים האלה כדי לוודא שהנכס שלנו לא יישאר ללא שוכר, וכדי שכל אתר כזה יניב הכנסה יפה. 

אנחנו בודקים דבר ראשון אם יש עסקים שירצו לקנות מאיתנו את הלידים האלה. לצורך העניין, מאוד קל לבנות אתר של "ניקוי מגרשי ספורט" שממוקד על שכונת עוני כלשהי בארצות הברית. 

הבעיה היא, שיכול להיות שאין בכלל מגרשי ספורט בשכונה הזאת, וגם אם יש  – אף אחד לא ירצה לנקות אותם. יכול להיות שיהיה לנו קל להגיע להישגים בתוצאות החיפוש – אבל אף אחד לא ירצה לקנות את הלידים האלה. 

אנחנו בודקים גם את התחרות במונחי החיפוש הרלוונטיים אלינו, כדי לוודא שאנחנו לא נכנסים לשוק רווי מדי, שידרוש המון השקעה, זמן ומשאבים כדי להגיע להישגים בתוצאות החיפוש. 

לצורך העניין, להקים אתר עבור "אינסטלטור במנהטן" יכול לייצר המון הכנסות בזכות העובדה שיש מיליוני בני אדם במנהטן, ואתר כזה יכול לייצר אלפי לידים בחודש. 

הבעיה היא שיש תחרות ממש קשה כדי להגיע למקומות הראשונים בגוגל, ולכן צריך להשקיע המון כדי להגיע להישגים. 

הבדיקה השלישית דורשת קצת יותר הבנה בכוונת הגולש. כאשר אנחנו מקימים אתר לבעל מקצוע כלשהו, נניח "סוכן ביטוח בבולטימור", אנחנו רוצים לוודא שזה אתר שרלוונטי ללקוחות פוטנציאליים. 

לצורך העניין, אנחנו בודקים מונחי חיפוש בגוגל, כדי להבין מה אנשים מחפשים בתחומים האלה. מונח החיפוש "סוכן ביטוח בבולטימור" מלמד שיש אנשים שמחפשים סוכן ביטוח באזור הזה. 

מצד שני, חיפוש בגוגל של "כמה מרוויח סוכן ביטוח בבולטימור" פחות רלוונטי. הסיבה לכך היא שככל הנראה, מי שמחפש את זה שוקל ללמוד מקצוע וחושב להיות סוכן ביטוח. 

עברנו שלב אחד, אבל עדיין לא פירטנו את כל השלבים איך בונים נכס דיגיטלי. כעת נגיע לשלב השני.

שלב שני – הקמה 

אחרי שעשינו את המחקרים הראשונים שלנו, הגיע שלב ההקמה. בשלב הזה חשוב לאפיין איך האתר ייראה, איך נגרום ליותר לקוחות פוטנציאליים ליצור קשר או להשאיר פרטים. 

זה השלב שבו העיסוק נסוב סביב עניינים טכניים (שרתים, דומיין, מהירות אתר וכו') וגם עניינים תוכניים (איזה דפים יהיו באתר, אילו פוסטים וכו'). 

שלב שלישי – קידום

אחרי שיש לנו אתר אינטרנט באוויר, מגיע השלב שבו צריך לקדם אותו. ברוב המוחלט של המקרים, לא יספיק רק להקים אתר אינטרנט בנישה מסוימת, אלא צריך גם לקדם אותו.

קידום אתרים זה תורה שלמה, ולא ניכנס כאן לפרטים שלה. אבל בלי קידום, אולי תדעו איך בונים נכס דיגיטלי, אבל הוא עלול לא לייצר לכם הכנסות. 

קידום אתרים כולל עבודת תוכן, קישורים פנימיים וחיצוניים ועוד המון עניינים שחשוב להתייחס אליהם. 

שלב רביעי – השכרה או מכירת לידים

השלב הזה אולי פחות עונה על השאלה איך בונים נכס דיגיטלי, אבל הוא קריטי כדי לייצר מהנכס שלך הכנסות. 

אחרי שהקמת אתר לידים וקידמת אותו למקומות הראשונים – סיכוי סביר שהוא מכניס לידים שיכולים להיות רלוונטיים לעסקים שונים. 

עכשיו מה שנותר לך לעשות זה ליצור קשר עם עסקים כאלה ולהציע להם שיתוף פעולה. יש אפשרות להשכיר את האתר לעסק אחד שמקבל את כל הלידים בבלעדיות, אפשר למכור את הלידים לעסק אחד או לכמה עסקים וכו'. 

אנחנו מאמינים שהמאמר הזה עשה לך קצת סדר בשאלה איך בונים נכס דיגיטלי, ולקח אותך צעד נוסף בדרך להכנסה נוספת בלי הרבה מאמץ. 

איך בונים נכס דיגיטלי בלי מאמץ?

אם בכל זאת מתעורר בך החשש שזו עבודה קשה מדי עבורך, אנחנו מזמינים אותך ליהנות מהמקצועיות רבת השנים שלנו בתחום. 

חברת Digital Assets מקימה, מקדמת ומשכירה נכסים דיגיטליים עבור לקוחות שלה, שזוכים להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב. 

בצורה כזאת, הלקוחות שלנו נהנים מהכנסה פסיבית בלי שום מאמץ מצדם. אנחנו כאן בשבילם, ובשבילך, ועושים את כל העבודה המקצועית כדי שהנכס הדיגיטלי ייצר הכנסה כמה שיותר גבוהה. 

קבל את כל הפרטים על נכסים דיגיטלים מניבים

כדאי לקרוא גם...